środa, 30 maja 2012

nie-idealnie.

Postanowiłam coś tam w swoim życiu zmienić, nie poddawać się wiecznej monotonii... a że uwielbiam kosmetyki, oglądam mnóstwo filmików turtorialowych na Youtube i nakładam mocny nacisk na kondycje włosów - postanowiłam nieco zaszaleć i otworzyć bloga o takiej właśnie tematyce. Oglądałam wiele filmików, wiele dziewczyn na YT i naprawdę je podziwiam. Sama bardzo bym chciała kiedyś się przełamać i nakręcać coś takiego dla was, ale najzwyczajniej się wstydzę. Postanowiłam więc, że zacznę od bloga. Zdjęcia i recenzje produktów to nie takie wstydliwe zadanie. Czasami może uda mi się wrzucić jakiś makijaż. Początki jak wiadomo nie są łatwe, mam nadzieje, że z czasem przyjdzie mi pisać dla większej ilości osób. Mam cichą nadzieję, że się uda. Tak więc ktokolwiek trafi na mojego bloga, po prostu zapraszam do czytania :) Myślę, że to by było tyle na wstępie, kolejna notka będzie prawdopodobnie o maskach do włosów z Ziaji. :)

1 komentarz:

  1. Mam nadzieję, że za milionowym razem uda mi się umieścić komentarz ;D Chciałam tylko oznajmić, że jako Twój fan namber łan z niecierpliwością czekam na wszystkie recenzje ! Jesteś moim mistrzem makijażu ;* <3

    OdpowiedzUsuń